jueves, 21 de enero de 2010

A MIÑA VIDA COMO FUTBOLISTA

Comecei a facer deporte coma tódolos rapaces cando estaba estudando E.X.B no Colexio de Bergondo. O deporte que se practicaba era fundamentalmente o fútbol . Eu non ía ser menos e decanteime polo balompé. Lémbrome que tiña un profesor que xogara no COMPOSTELA, CARLOS MOAR, que armaba verdadeiros partidos de fútbol nos recreos. El foi quen me indicou que no NOIA S.D. tiña pensado facer unhas probas de acceso. "Case que me obrigou a ir." Eramos un montón de rapaces para face-la proba. Eu no partido que xoguei tiña tantas gañas de agradar, que o mesmo sacaba córnes coma sacaba faltas, saques de banda, etc,etc. Parecía que xogaba só no meu equipo. O adestrador chamárame a atención por ese motivo e xa pensara que non me ía a seleccionar. Non foi así. Fun elexido e nese momento comezaba a miña vida coma xogador federado do NOIA S.D.

O paso polas diferentes categorías aparecerá desglosado por categorías e ilustrado cas súas fotos correspondentes.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Grazas por participar neste blog, as tuas palabras son imprescindibles para facer medrar esta páxina.